#BRANDING

Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ BRAND

#Branding

To branding αποτελεί, εξ ορισμού, μια πρακτική μάρκετινγκ κατά την οποία μια επιχείρηση διοικεί στρατηγικά και με συνέπεια την εταιρική της ταυτότητα.
H ταυτότητα αυτή την βοηθά να ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές της, ενώ παράλληλα την καθιστά εύκολα αναγνωρίσιμη από τους πελάτες, τους εργαζόμενους και όλους εκείνους που έρχονται σε επαφή μαζί της.

Η δημιουργία ενός ισχυρού brand θα πρέπει να αποτελεί πρωταρχικό μέλημα κάθε επιχείρησης. Ένα ισχυρό brand βοηθά σημαντικά την επιχείρηση να αναδείξει τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα και να πάρει μια ξεκάθαρη θέση στην αγορά που δραστηριοποιείται.

Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ BRAND

Βrand σημαίνει πιο εύκολες πωλήσεις, πιο καλές συνεργασίες, πιο αφοσιωμένοι καταναλωτές.

Η επωνυμία είναι η διαδικασία δημιουργίας μιας μάρκας. Αναφέρεται σε όλες τις στρατηγικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιούνται για την οικοδόμηση της ταυτότητας μιας εταιρείας. To branding αποτελεί, εξ ορισμού, μια πρακτική μάρκετινγκ κατά την οποία μια επιχείρηση διοικεί στρατηγικά και με συνέπεια την εταιρική της ταυτότητα. H ταυτότητα αυτή την βοηθά να ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές της, ενώ παράλληλα την καθιστά εύκολα αναγνωρίσιμη από τους πελάτες, τους εργαζόμενους και όλους εκείνους που έρχονται σε επαφή μαζί της.

    ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΤΟ

    ΤΙ ΣΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΟ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟ BRANDING

    Ενισχυμένη αναγνώριση

    Το «χτίσιμο» μιας μάρκας ενισχύει την γνώση και την αναγνωσιμότητά της από το κοινό. Όσο περισσότερο η μάρκα εδραιώνεται, τόσο περισσότερο μπορεί να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό και να οδηγήσει σε αύξηση των κερδών. Έτσι ο καταναλωτής το εμπιστεύεται και φυσικά το προτιμάει.

    Δημιουργία σύνδεσης

    Μια δυνατή μάρκα δημιουργεί έναν άθραυστο δεσμό μεταξύ του προϊόντος και τους πελάτες. Όταν αυτό συνδέεται και με μια υψηλή ποιότητα του προϊόντος, υπάρχουν λίγες πιθανότητες για τους πελάτες να προσελκύονται από άλλα παρόμοια προϊόντα που διατίθενται στην αγορά, ακόμη και αν είναι διαθέσιμα σε χαμηλές τιμές.

    Ασφαλές μέλλον

    Το σωστό «χτίσιμο» μιας μάρκας, αποτελεί εχέγγυο για ένα επιτυχημένο μέλλον. Φυσικά, η επιτυχία ενός brand εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη διαφημιστική εταιρεία/ πάροχο με τον οποίο συνεργάζεστε. Σε κάθε περίπτωση, είναι σημαντικό να ενισχύετε το brand σας με χαρακτηριστικά του προϊόν σας ή με συναισθηματικά στοιχεία που ενισχύουν το δέσιμο των πελατών με τη μάρκα διατηρώντας ένα ασφαλές μέλλον.

      Αφοσίωση στο προϊόν

      Ένα βασικό σημείο που αποτυπώνει την επιτυχία ενός brand είναι η αφοσίωση των πελατών σε αυτό. Οι πιστοί πελάτες είναι εκείνοι που συνεχίζουν ή επαναλαμβάνουν την αγορά μιας συγκεκριμένης μάρκας προϊόντος ή υπηρεσίας με την πάροδο του χρόνου. Η αφοσίωση στην επωνυμία είναι κάτι που κερδίζει μια εταιρεία παρέχοντας εξαιρετικά προϊόντα και υπηρεσίες, μαζί με εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών και μια εικόνα που κάνει τους πελάτες να θέλουν να το αγοράσουν.

        Ο κρίσιμος ρόλος του branding, διαδραματίζεται στο να βοηθήσει ένα προϊόν να αναπτυχθεί και να εδραιωθεί στην αγορά. Όσο περισσότερο επενδύσετε στο «χτίσιμο» μιας δυνατής μάρκας, τόσο περισσότερο θα σας αποφέρει στο μέλλον.

        Τα μεγάλα brands το γνωρίζουν αυτό.

        Στην XDigital θέλουμε να βοηθήσουμε εσάς να αναπτυχθείτε και να γίνεται ηγέτες του κλάδου σας.

         

        ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ

        Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΠΥΛΩΝΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΣΑΣ

        Σχεδιασμός και δημιουργία λογοτύπου

        Το Α και το Ω κάθε επιχείρησης.

        Το λογότυπο αποτελεί μια πρώτη σύσταση της εταιρείας με τους δυνητικούς της πελάτες. Τους λέει πως μπορεί αυτή να τους ωφελήσει. Αυτό είναι κάτι που τονίζουμε σε όλους τους πελάτες μας.

        Είναι ο πρόλογος της συνολικής της εταιρικής ταυτότητας, του οράματος και της φιλοσοφίας της επιχείρησης.

        Για αυτό ο σχεδιασμός, όσον αφορά το λογότυπο εταιρείας ή επιχείρησης είναι πολύ σημαντικός.

        Σας εγγυόμαστε μοντέρνο σχεδιασμό λογοτύπου, βασισμένο στις ανάγκες & την ταυτότητα που επιθυμείτε να αποκτήσει η επιχείρησή σας. Δημιουργούμε μοναδικά concept λογοτύπων για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, καλύπτοντας τις ψηφιακές σας ανάγκες σε όλο τους το φάσμα.

          Ο ΠΙΟ ΑΜΕΣΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ

          Επαγγελματικές κάρτες

          Οι επαγγελματικές κάρτες είναι το πιο άμεσο και ισχυρό εργαλείο marketing. Δημιουργούν την πρώτη καλή εντύπωση για εσάς και την επιχείρησή σας, καθώς μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε οπουδήποτε χωρίς την απαίτηση κάποιας ιδιαίτερης τεχνολογίας, κάνοντας παράλληλα την επιχείρησή σας φαίνεται πιο οργανωμένη και εσείς πιο σωστοί επαγγελματίες!

          Όλες οι μεγάλες εταιρείες τυπώνουν επαγγελματικές κάρτες για τα στελέχη και τους εργαζομένους τους έτσι ώστε να εκπροσωπούν σωστά την εταιρεία. Τώρα, η εταιρεία είναι ο εαυτός σας και γι’ αυτό πρέπει να κάνετε ό,τι καλύτερο μπορείτε να για την εκπροσωπήσετε με τον πιο επαγγελματικό τρόπο.

            ΤΟ ΠΑΤΡΟΠΑΡΑΔΟΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΜΕΣΟ

            Επαγγελματικά φυλλάδια

            Τα έντυπα πάντα θα έχουν τη δική τους ισχυρή θέση στον τομέα της διαφήμισης

            Ακόμη και σήμερα, που ζούμε σε μία ψηφιακή εποχή, τα διαφημιστικά φυλλάδια, δεν έπαψαν ποτέ να είναι εκτός μόδας. Μπορεί να υπάρχουν πολλές μορφές μάρκετινγκ που να έχουν μεγάλη μερίδα στην αγορά όπως τα social media ads, τα google ads κλπ., αλλά τα έντυπα πάντα θα έχουν τη δική τους ισχυρή θέση.

            Πάμε να αναλύσουμε τους λόγους:

              1. Αναδεικνύει το brand

              Μία online διαφήμιση, όσο καλή και να είναι, μετά από κάποιο διάστημα θα ξεχαστεί. Γιατί; Μα επειδή ο χρήστης δεν θα την βλέπει συνεχώς μπροστά του.

              Κάτι τέτοιο όμως δεν ισχύει στην περίπτωση του διαφημιστικού εντύπου. Το διαφημιστικό φυλλάδιο απ’ τη στιγμή που το παίρνει ο καταναλωτής θα του ρίξει μία ματιά.

              Μετά από λίγο θα το αφήσει στην άκρη του γραφείου του, αλλά μπορεί να το ξαναπιάσει στα χέρια του και να το δει με ακόμα μεγαλύτερη προσοχή όταν έχει χρόνο. Δε χρειάζεται να το ψάχνει στο διαδίκτυο γιατί το έχει ανά πάσα στιγμή στα χέρια του.

              2. Γίνεται περισσότερο περιγραφικό

              Όσοι ασχολούνται με την ψηφιακή διαφήμιση, είτε πρόκειται για contentmarketing είτε για διαφήμιση τοποθετημένη σε μηχανή αναζήτησης γνωρίζουν πολύ καλά το ότι χρειάζεται να περιοριστούν στις λέξεις και να είναι πιο σύντομοι.

              Ο κυριότερος λόγος που το κάνουν αυτό είναι η οικονομία χώρου αλλά και «τσέπης».

              Μία επιχείρηση μπορεί να αναπτύξει περισσότερο τις θέσεις της και να περιγράψει αναλυτικότερα τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρει.

              Κατά συνέπεια, θα μπορεί να κάνει τον αναγνώστη του φυλλαδίου ή του εντύπου να την μάθει καλύτερα και να αυξήσει τις πιθανότητες να γίνει πελάτης της.

              3. Διαθέτει πολλά κανάλια διανομής

              Ο μόνος τρόπος για να δείτε μία διαδικτυακή διαφήμιση είναι να συνδεθείτε στο internet. Το έντυπο φυλλάδιο όμως, μπορεί να διανεμηθεί με διαφορετικούς τρόπους.

              Μερικά απ’ τα πιο γνωστά κανάλια διανομής είναι:

              • Από πόρτα σε πόρτα
              • Να σταλεί ταχυδρομικά (είτε αυτόνομα είτε μαζί με άλλη παραγγελία)
              • Να δοθεί μαζί με ένα άλλο έντυπο (π.χ. εφημερίδα, περιοδικό κλπ.)
              • Να υπάρχει στους εκθεσιακούς πάγκους
              4. Κοστίζει λιγότερο

              Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις που έχουν στην κατοχή τους ένα περιορισμένο budget, θα πρέπει να βρουν τρόπους να εξοικονομήσουν όσο περισσότερα χρήματα μπορούν.

              Τα έντυπα φυλλάδια δίνουν αυτή τη δυνατότητα στον επιχειρηματία που ναι μεν θέλει να διαφημιστεί, αλλά δε θέλει να ξοδέψει υπέρογκα ποσά.

              Εδώ πρέπει να αναφέρουμε ότι εξίσου φθηνές και αποτελεσματικές είναι και οι ψηφιακές διαφημίσεις, απλά για να αποδώσουν χρειάζεται μεγαλύτερος χρόνος.

              Με το που αρχίζει η διανομή του εντύπου, αρχίζουν να φαίνονται και τα πρώτα αποτελέσματα.

              Για να αποφέρουν κέρδη, χρειάζεται να δώσουμε μεγάλη σημασία τόσο στην εμφάνιση όσο και στο περιεχόμενο. Γι’ αυτό καλό θα ήταν να επιλέξουμε επαγγελματίες ώστε να  έχουμε και ένα άψογο αποτέλεσμα.

              5. Προσδίδει εγκυρότητα

              Το επαγγελματικό αποτέλεσμα που αναφέραμε παραπάνω, εκτός από κέρδη, προσδίδει και μία αξιοπιστία και εγκυρότητα στην εταιρεία.

              Κάνει φανερό με τον πιο εμφανή τρόπο ότι δίνει σημασία σε όσα προσφέρει στους πελάτες του, ακόμη και αν πρόκειται για το διαφημιστικό φυλλάδιο.

              6. Δημιουργεί οικειότητα

              Οι άνθρωποι απ’ τη φύση μας, είμαστε περισσότερο εξοικειωμένοι με τα έντυπα, παρά με το διαδίκτυο.

              Ας μη ξεχνάμε ότι το ίντερνετ μπήκε στη ζωή μας πρόσφατα. Αυτό σημαίνει ότι κάποιες ηλικίες μπορεί ακόμη να μην έχουν την ίδια ευκολία να μπουν στο διαδίκτυο.

              Αντίθετα το φυλλάδιο είναι προσιτό σε όλους και δημιουργεί μεγαλύτερη αίσθηση ζεστασιάς, φέρνοντας την εταιρεία και τον πελάτη πιο κοντά.

              Όλα τα παραπάνω δεν αποκλείουν το διαδίκτυο ούτε αμφισβητούν τη δύναμη και την επίδραση που έχει. Απλά χρειάζεται να γίνει κατανοητό απ’ όλους, ότι και τα διαφημιστικά φυλλάδια είναι απαραίτητα και έχουν το δικό τους κοινό.

              Ο συνδυασμός ψηφιακής και έντυπης διαφήμισης είναι σίγουρα η καλύτερη επιλογή και έχει τη δυνατότητα να εκτοξεύσει τους πελάτες μιας επιχείρησης και συνεπώς τα κέρδη.

              ΑΝΑΔΕΙΞΤΕ ΤΟ BRAND ΣΑΣ ΜΕ ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ

              Εταιρικά Επιστολόχαρτα

              Για την προετοιμασία διαφόρων εγγράφων στο σύστημα εργασιών γραφείου του οργανισμού, μπορεί να παρέχεται η παρουσία επιστολόχαρτων. Βασικά γίνονται με τυπογραφικό τρόπο (σε φύλλα Α4). Τα έντυπα είναι διαφημιστικά μέσα και είναι υπεύθυνα για την εικόνα του οργανισμού.

              Το επιστολόχαρτο του οργανισμού είναι ένας από τους τύπους προϊόντων εκτύπωσης σε μορφή Α4. Η φόρμα περιέχει το ίδιο περιεχόμενο κειμένου σε μόνιμη βάση και ένα μέρος για την εισαγωγή πληροφοριών.

                Σας ενδιαφέρουν οι υπηρεσίες μας;

                Επικοινωνήστε μαζί μας και αναπτύξτε το Brand σας!